För ett år sen...

var det underbart, hela helgen var underbar.. midnattsbad under stjärnklar himel helt ensamma. men ingen vågade pussa den andra.. var helt pirrig och svävade på moln hela tiden... kollade på film och myste, åt thai och första kyssen... iih :) Kom ihåg första gången jag skulle säga att jag älskade honom, hur rädd jag var för att inte få något svar.. Det är helt underbart att vara med honom, han är så bäst, även omjag har lust att döda honom ibland, konstigt nog har vi aldrig varit ovänner, eller bråkat.. bara jag som blivit sur på honom ibland...
Nu har vi varit ihop i 1 helt år. Tiden har gått så jäkla fort altså.. Känns som det bara var några veckor sedan...

Synd att man får "fira" det själv. R åkte nämligen till Aiya napa tidigt imorses.. Själv är man hemma och går till jobbet - det har varit så jobbigt denna veckan, är nämligen dunderförskyld, hade ingen röst söndag, måndag, tisdag (ingen höjdare med nästan döva pensionärer) Nu nyser jag hela tiden och hostar.. Hatar att vara förskyld.
Finns inget att göra,man är så trött så när man kommer hem från jobbet somnar man...

Måste hålla mig sysselsatt nu, saknar redan R jätte mega mycket och vi ses inte förens nästa torsdag... Bra att jag ska jobba mycket iallafall.. Jobbar ju mån-freda på ålderdomshemmet, sen ska jag jobba på kungens konditori lördag och önsdag..

image304


Ska snyta mig nu och läsa bok kanske.. Sååå godis sugen, wierd..

Kommentarer
Postat av: Äni

naaaaaaaw. grattis i massor ^^

2007-08-01 @ 16:50:00
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0