glamelieros

tänkte bara visa vad jag gjorde igår på begravningsbinderiet.. (man kan ha den till bröllop också)

image357

Det är ca 7 sånna grand prix rosor (dom största röda rosorna) Man tar en som grund, sen plockar man dom andra på bladen och limmar på alla tills den blir så här stor, sen limmar man på 5 stjälkar till och binder lite.. Jätte nöjd, hur fin som helst tycker jag.. :)

 Pretty big =)

Idag hade vi den hemskaste lektionen ever! Historia 12.50 - 16.30!!!!!!!!!!!!!!!!! Vem lägger sådana scheman?? Någon idiot! Efter det hade jag teori från 17-19 jag känner mig rätt pigg i huvudet nu, ska gå och lägga mig snarast... :)

Fick föresten hem resultatlistan från i söndags.. 29 kom jag, jätte nöjd med tanke på att måååånga som kom bättre än mig har fleeera års jobberfarenget gesällprov och mästarebrev osv.. Vinnaren fick 166 poäng, jag 107,5! Den som kom sist fick någon på 90..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0