mys helg med jens

ledig idag...

igår var jag med jennsan efter jag hade jobbat på matchen.. vi åkte in till staden och delade på en pizza, sen åkte vi hem och kollade på american pie 2 :) den är jätte rolig,, hahaha...

i fredags kväll hade vi disney kväll, med godis, snövit och bernad och bianca :) sen kollade vi i more också, haha (jenns brors..)

Idag ska jag bara ta det lugnt, käka pannkakor, kanske gå en promenad, läsa lite grann.

Nu är det bara en vecka kvar på jobbet, kommer gå super fort.. :)

Längtar  tills på torsdag med, då träffar jag my love <3<3


några bilder på mig och j. haha den i mitten är så jävla ful.
vi ser ut som två riktiga mongosar, hahaha . iofs är alla lite cp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0