our last summer...

okay, idag är det den sista dagen på mitt sista sommarlov. va fan? usch.. Och det har inte ens varit sommar i sommar om man säger så, en riktig skit sommar faktiskt!
Har iofs vart i kroatien så har fått lite sol och bad :)
Och förhoppningsvis blir det en resa för mig och Robin i höst..

well well, idag som vanligt, den sista dagen på sommarlovet ska vi "fira" lite med god mat och så. jag fick tydligen bestämma, men vet ej vad jag vill ha :) Kanske tacopaj eller wok från wok away.. :)

Igår var första teorilektionen,bjöd Jennifer på en McFlurry innan, såååå gott :) Teorin var skoj iallafall, trevlig lärare att lyssna på, kan vara lite jobbigt annars att sitta och lyssna i 2 timmar..

Skulle ha körlektion idag, men då var körläraren sjuk! WHAT, kan hon inte vara det när inte jag ska köra? hihi, jag och robin tog iallafall en riktig sovmorgon då.. jag gick la upp vid halv 12 och han en timma senare.. :)

Imorgon är det skola, BLÄ, tredje året, kommer gå fort.. Hoppas vi inte går så länge, för tänkte gå till körskolan och skriva lektionstest och vägmärkestest.. Och sen åka till knalleland och köpa en kalender..


  

släktkalas i bohuslän,  en dikt jag skrev till thord som fyllde år, släkten. Jag och syster i kroatien och jag i kroatien :)jag filmar när andra kastar vattenballonger på janne,



image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0