tävla

är jätte nervös inför imorgon, jag ska vara med i en debutant tävling för florister på liseberg i lisebergs hallen men kanske 50 andra. uuusch, vi får inte reda på något fören imorgon, inte alls! sånt hatar jag..
Dom två andra i min klass som ska tävla har jobbat i butik hela sommaren, men jag har inte hållt i en blomma..
Det blev ju inte bättre av attt den buketten jag gjorde igår i skolan blev utskrattad, det var INTE min dag igår..
gud är sååå nervös.. Det brukar vara något som har med det året på liseberg att göra, och detta året är ju uppswinget ny, kanske ska göra någon sådan bukett/dekoration..
Usch orkar inte tänka...

image344
en dekoration jag gjorde i våras...


ikväll är jag ensam hemma så ska sitta och vara nervös.. tssss.. ska försöka lägga mig tidigt eftersom jag ska åka vid halv 8 imon och kommer hem vid 10 kanske.. Om ni har vägarna förbi kan ni ju komma in ^^

Nu ska jag städa mitt rum, läsa lite teori och fixa något att äta, duscha och bajsa diva (haha) sätta på något skoj och sova.. iih nervös..

Vi har iallafalla rast mellan 14-18 då ska vi åka karuseller :) hihi..

föresten, äntligen!!

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

vilken fin dekoration!

2007-08-26 @ 17:10:07
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0