tävlingen...





sååå, då var man hemma igen :) gick upp kl 6... rolig dag även om inte allt gick så bra, mina nejlikor gick av och oasisen pajade (det man sticker blommorna i) Blev lite stressad och gjorde slarvfel osv.. Men jag är nöjd, man får ta det för vad det är.. en rolig grej helt enkelt...
Min bukett blev iallafall pga av allt väldigt ojämn och så... Så fick lite avdrag på det... Jag fick rätt bra på åkbandet, avdrag på där jag surrat med silver tråd.. det var 2 minuter kvar - RÄTT stressad... men det var nästan allt avdrag.. :)
Sen åkte vi i nästan 5 timmar karuseller, skit skoj.. På sista bilden är det vi tre från min klass, Lisa, Gisela och jag med våra grejjer..

uppgift 1
ett blomstrande åkband (vi var på liseberg)

uppgift 2
en brudbukett till lisebergs kaninens fru..
måste innehålla 20 nejlikor..

image356


Priser:
1a Stor pokal + plasma tv med dvd
2a mellan pokal + kaffe+espresso maskin
3a liten pokal + stoor italiensk kokbok
Alla andra en lisebergs gosedjurs kanin (syns på kort)

Nu ska jag fan sova, as trött! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt "åkband" :) hihi.

2007-08-27 @ 18:54:01
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0