10 favorit saker :)

gör samma som änni :) visar upp mina 10 favorit saker, just nu :)

1.
min älskling - alltid favoriten, busis :)
2.
Gillar denna bodylotion jätte mycket, bra flaska, med pump, luktar gott och huden blir jätte mjuk!
3.
Älskar min cd samling och är otroligt rädd om skivorna, vågar knappt spela dom! sötnos med i bild också ^^
4.
Otroligt stolt över mina autografer från bandet Edguy!
5.
mina två snyft favorit filmer - fantomen på operan och shakspeare in love
6.
Absolut en av de bästa böckerna jag någonsin läst!! Man kan inte släppa den och lämnar ingen oberörd!
7.
my sweet samsung + sött mobil smycke från glittter 19,-!
8.
Favorit klockor, den långst upp har jag fått av älskling :) väldigt tjejjiga, ska skaffa en lite mer stilren också :)
9.
my bed of course, sängen nästa!
10.
Mina favorit örhängen, bilden är inte så bra, men det är svarta små rosor. (like svart och går florist) är ifrån pilgrim och i love them, fick dom i julklapp av R.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: äni

Sweet ! :D

2007-04-11 @ 14:22:22
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0