Bonge?

DAGENS SUDDIGASTE!
191196-112
Fattar inte varför det blir så suddigt? Vet ni?
-
cheap monday jeans
- randig tröjja ifrån min systers garderob. billigt och bra tycker jag!
- halsband ifrån h&m
- skor från skopunkten

DAGENS ROLIGASTE!
jag:
sarah, vad roligt om det hade vart om jag skrev till ett E i slutet på din tröja!
(hon hade en billabong, billa stog på brösten och bong på ryggen)
sarah: eh jaha, varför hade det varit så roligt då?
jag: hahaha, det hade ju stått bonge då!
sarah: jaha, vad är det för roligt med det då?
jag: hahahahahahahaaa, BONGE!
sarah:
asså vad fan är bonge? har aldrig hört det ordet innan!
jag: (chockad) va?!! haha

Slutsats: Hela svenska folket - min vän sarah vet vad en bonge är, naturligtvis vet hon det idag, 1½ månad innan hon fyller 18, ååååh detta kommer jag ha så skoj för sååå länge framöver! (SARAH, DU ÄR SÖT)

(bonge = stånd = mannens erektion)

IMON SKA JAG TRÄFFA BOBBAN, WIHO, PÅ LÖRDAG SKA VI TILL GÖTEBORG OCH SHOPPA, OBS, MEST HAN :)
JAG ÄR UTE EFTER ETT PAR VITA SHORTS, OCH ETT PAR FLIP FLOP, ETT VITT BASLINNE, OCH UNGEFÄR KLÄDER FÖR 1.000.000 , FÅR SE VAD EKONOMIN TILLÅTER, TUR ATT JAG ÄR POLARE MED JOCKE VON ANKA!

SARAH + BONGE = SANT?

Kommentarer
Postat av: Sarah!

hahahahah men klaga för jag är trööööög!! :D hahaha

2007-04-12 @ 21:44:59
Postat av: bella

det rä bara för roligt

2007-04-14 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0