dagen som gått..

191196-102
Dagens onutfit
-
marin blått sidenband i håret
- helt osminkad (skulle till badhuset det första)
- tröj/klänning från Gina
-jeans ifrån gina (också)
-klocka ifrån ur och penn
-skor ifrån, hmm i don't know ^^

bilden är vädlig suddig , det kanske är bra :) heheh, ska kanske putsa kameran lite grann?

var på badhuset idag och simmade 24 längder :) inte så mycket, som vanligt klagade min idrottslärare på att jag har simfel, men vem bryr sig? inte ofta jag simmar, och om jag försöker simma som en groda, så drunkar jag, och det vill väll ingen??

Sen har jag vart ute och springit 5-6 km idag, igen, gjorde det igår också :) det är så skönt att bara springa iväg och slippa tänka på allt, man känner sig så fräsh efteråt! känner mig så himlas fet och äcklig, och har typ varit jätte deppig för det ett tag.. blä. att jag aldrig kan tycka jag är fin?

Skulle vart med R idag, men han fick reda på att han hade inlämning IMON på 8 sidor, så han hade lite panik där, tycker synd om honom, men ändå är jag lite sur, för ville mysa med han idag, hans skulle sova hos mig, för jag är ledig imorgon!!

nyss var jag ute och gick med min bästa neighbour, mys!!

nu ska jag dricka vatten och kanske sätta på någon gosig film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0