Det är inte alltid som man tänkt sig...

Idag är jag faktiskt ledsen, ja det är jag! Det känns som om mitt liv saknar mening, finns inget att göra lixom och jag är inte glad, jag är bara ledsen :( Ville verkligen träffa Robin idag, hur mycket som helst, men icke. Sen känns det som om jag inte har några vänner alls! Har inga planer för påskafton. Alla ska bort :(
i och för sig ska jag träffa jennifer om någon timma, men ändå :/ jag är verkligen deppig idag :( blä.

Någon som har lust att muntra upp mig?
Och föresten, någon som vet hur det är öppet imorgon i Göteborg? Har kommit fram till att Nk är stängt, nordstan öppet.. Men hur  är det med resten, kompssen, weekday osv? Snälla kan  någon berätta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lust att muntra upp dig. Vet du vad jag tror om livets mening? Allt man gör har en mening, allt som har hänt har en mening

2007-04-05 @ 13:34:17
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: bella

kanske det :) man vet ju aldrig. eller det tror jag också.. men ibland orkar man inte vara posetiv :) eller hur:)

2007-04-05 @ 13:57:50
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0