:)

Blev uppmuntrad innan av Jennifer :) Hon är så gosig, vi var i staden och kollade runt lite och åt cibata på café orion :)

ett väldigt - är att när vi stod i kön på orion så var det väldigt trångt, då snodde antagligen den bakom mig i kön mina väsksmycken, som bestod av en liten gris (ser ut som hello kitty :'( och jag älskar den väldigt mycket och har bara haft den i 2 veckor, då blev jag skit ledsen) sen så var det en "diamant" också. Allt hängde i en kedja som inte går upp utan att man pillar upp den. Din bastard. Dom såg skitskumma ut dom bakom oss sedan när dom sprang ut ur cafét. Fy fan för er. Sen så var man ju tvungen att gå och köpa en ny gris bara för det!! måste helt enkelt ha den, jag älskar den!!!!!!!!! Så nu har jag en ny. 

Nu ska jag käka och sen faktiskt åka  till Robin :)

Kommentarer
Postat av: äni

grisen är så fin :D

2007-04-07 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0