first day at work :)

tjo! idag var det första dan på jobbet, skitkul var det. (matchen mot malmö slutade 1-1) trevliga kiosk kompisar också, malin R jobbade där och hon går i min kärnämnes klass så det var göttigt att  man kände någon :) slog inte fel någon gång faktiskt, eller inte fel, men  endel är så veliga, så när man  frågat: var det bra så? så säger dom ja.. så slår man ut allt, så kommer dom på, men hey, jag vill ha en sån också.. :(

Ikväll ska jag träffa Jessica :) hon skulle inte till helsingborg denna helgen, vi ska till pontus :) ja:)

Har äntligen träffat min älskling också :) mysigt, han var snyggare än vad jag minndes ^^ du är så fin honey :)
igår hade vi jätte mys, grillade fläskfilé, namnam,, till det hade vi potatis kroketter och tsatsiki :) skit gottigt, sen kollade vi på epic movie, den var lite too much..

Väntar  på påskmaten nu, är sååå sugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0