Godmorgon Godmorgon

Som ni ser här har jag exprimenterat lite, känner mig som en riktig hacker nu, iallafall, resultatet blev väll sådär. Skulle ju vilja ha någon bakgrund också, men fattar inte hur man får in den, fick ju in den där "headern" skitlätt. Någon som kan hjälpa mig? Och vad tycker ni, inte illa för första gången? hehe

Klockan är redan lite över 1, shit! Går runt och slöar här hemma bara, så dystert, vädret suger - regn regn regn.
Får se vad man hittar på sen, undra hur R mår idag? Har inte pratat med honom på ett dygn. Jennifer kan man kanske vara med?

Nej, nu vill jag att min förskyldnig ska försvinna så man kan börja träna igen! Känner mig som en degklump med extra svullen jäst. Vill bara ta på mig skorna och sticka ut - har bokat box på tisdag med, hoppas jag klarar av det då och inte är förskylld. Imon ska jag jobba! Wiho, Elfsborg - Gävle (tror jag)

Tycker denna bikinin är söt :)

Från Ellos - Finns också i marin/vit

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Supersöt bikini! Trevlig dag =)

2007-04-22 @ 13:22:55
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: naddie.

vad söt bikini!

2007-04-22 @ 14:54:18
URL: http://memyselfi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0