Här får ni en bild special av mig...

Har formaterat datorn nu, så nu kan jag äntligen lägga in bildera ifrån kameran, så här får ni en rejäl bildspecial :)

Påskafton:

1: Pontus. 2. Jag "hej hej". 3. Bartendern+Jessica. 4. Friends forever - Jessica jag pontus. 5. Jessica glad. 6. jag och pontus. 7. påsk hunden diva :). 8. glada jag och jessica. 9. jessica matar pontus. 10. Gruppfoto :) 11. high teck mobilerna. 12. påsk puss från mig.

Min klänning jag sydde:

Visst är den jätte söt?

Annas 18 års fest:

1. Jag och Mange. 2. Födelsedagsbarnet Änni (söt klänning). 3.Banannas burk torn. 4. jocke och jag :)


Lite florist grejjer jag gjort :

1. ihopa plocks bukett. 2. påsk lök krans :) 3. Formal tejpad brudbukett. 4,5,6. Engelsk snabelbukett :)

Nya vårjackan:
191196-68


Singstarkvällen/inflyttningsfesten:

1. lisa bakom kameran och jag gör tummen upp! 2. Lisa och jag. 3. Floristerna; sarah, lisa och jag. 4. oförberett kort, lisa jonnah och tjock jag. 5. lisa och jag äger på singstar :)

Ullareds inköpen:




Det var allt, detta har hänt min månad :) jepp :)

Kommentarer
Postat av: Käthe

Vilken söt klänning!

2007-04-09 @ 21:58:13
URL: http://kathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0