Hej! Skulle vi kunna få ha stånd på marknaden?

Denna dagen har varit trevlig, vi har haft möte med olika människor på skolan angående våran mat, som vi vissa dagar inte ens har fått! men nu ska det nog bli bättre. ska skriva till politikerna med.. Vi tycker dom ska få komma och äta skolmaten, så får dom se hur bra den är! Japp, för den är väll jätte bra? Eller hur? På våran skola har vi iallafall jätte god sallad och grose mat! Dålig variation, typ oxjärpar, öxjärpar på spett och biffar som det var här om veckan! Nog om det!

Vi har gjort formarbeten idag och så här såg mitt resultat ut.. Vad tycker ni?
                                                             

Sen fick jag reda på att jag fick MVG på min skyltning jag gjorde i måndags!! JAAAA!

Sen så ska våran klass sälja kakor på vårmarknaden om en månad och försöka tjäna lite till klasskassan! :)
Hmm undra vad man ska baka för något? ps, jag är sugen på smarties. Det ska bli så skojsigt! Lisa var bra på att ringa runt:  Hej kan vi få ha stånd på markanden?

Imorses satt jag och funderade på lite saker jag vill göra.. kom fram till detta:
- Slå sönder en bil med en yxa, efter jag snott den och åkt lite med den.
- Hugga ner ett träd.
- Slå den fula som gick före mig i busskön.
- Sparka hon som ställde sig ivägen i busskuren så jag inte fick fri sikt!
- Springa naken in på frälsningsarmen
- Äta 10 cheeseburgers+10x stora pommes+10 st cheddardip.
- Råna videomix iförd en kanindräkt, då vet dom ju inte vem det var?
- Baka en äppelpaj och göra massa liter vaniljsås och äta upp det sen.
- Åka trimmad moppe jätte fort, så roligt. haha
- Sno 100 tallrikar och glas mm och kasta dom i en vägg.

Jävlar vad gott och roligt jag skulle haft det!!  Vad vill ni göra idag?

                                          Sarah och jag på en vacker bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0