how long, how long will i slide?

Godmorgon allesammans, sitter nu här och avnjuter en goooood rosa smoothie, kurrinamnam. Inatt sov jag hos my love och igår så var vi med stefan, anna kunde inte vara med för hon skulle träna eller något :( synd. Vi kastade pil och sparkade lite fotboll, stefan sparkade fotbollen i mitt ansikte hårt, sen så skrattade han och robin. :)
Vi var i skolan och gjorde en snittdekoration med temat: valborgsbrasa, och jag blev nöjd :) Sen gick jag och Sarah till stan och jag köpte ett par skor på H&M (dom lite längre ner på sidan). Nu är jag ledig i 11 dagar. Vad ska jag göra?  Hmmmm, det tål att tänkas på..
image138

Kommentarer
Postat av: Anna

Stefan sa att han hade gjort det, fy vad elakt :/ :) Så skrattade dem, suck. Pojkar pojkar, allt jag säger. Men vi får leka någon dag, vi kan leka alla 4 om du vill :) Så får du något att göra! / KRAM

2007-04-27 @ 09:26:19
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0