Last night...

Igår så var jag ju med Jennifer och Jessica och det var jätte skojjsigt :) Det är ju inte ofta vi tre träffas eftersom Jessica bor i Nyköping now days... Men det är fortfarande vi som hänger ihop sen högstadiet.. :)
Det blev mycket snack om gamla minnen och så :) Vi fikade lite, J+J drack the, vilket inte jag gör, jag åt skorpor och hasselnötter.. :)
Sen skulle vi käka kebab (känner mig fet, eftersom jag och robin åt pizza på dan och så käka vi kebabrulle på kvällen,, blä) Jag och jennifer dela på en kebab och jessica tog en egen.. Men stället vi köpte det på var ju helt borta, hahaha.
Först gick vi dit och beställde, så frågade jessica: Tar ni kort. Då nickade gubben o sa typ sssjjopp. Då gick vi bort till bankomaten för Jennifer skulle ta ut pengar.. (På vägen stannade vi och lekte lite på en lekplats, KUL). Men när vi kom tillbaka till pizzerian sa gubben: Oj jag glömde göra eran mat. Och vi bara eh okeej.. Sen när vi skulle betala Så tog dom inte kort tydligen haha, så jävla puckade. Dit går vi inte igen.. Fast + Var att jag skojjade o sa att jag ville ha en skitstor kebabrulle till samma pris, och den var inte liten får ja lova.. Jag och Jennifer delade och blev proppis :) Sen kollade vi sveriges smartaste barn, som inte var så smarta,, jag är mycket smartare. HAHA. Sen checkade vi lite på spiderman 2 och pratade så vi såg la inte så mycket utav filmen.. Mycket mysigt.. Sen tog jag och Jennifer sista bussen hem,, Och jag gick o la mig..
Idag är det kortege som gäller, tror jag, funderar på att åka in till stan och kolla på bikinisar och skor!!!!

191196-158191196-157
Bild 1. Det går bra för J+J. Bild 2. Jessica och jag, perfekta lekskor  :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe såg roligt ut:p

2007-04-30 @ 09:58:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0