Lördagskväll

Sitter då här ensam denna kvällen igen, finns nog inte ord att beskriva hur patetiskt mitt liv känns. Skulle igentligen varit med Jennifer ikväll, men sen eftersom Robin hade migrän igår, och vi inte kunde träffas, så sa jag till Jennifer att vi kanske kunde träffas på söndag eller något istället, så jag och Robin kunde träffas idag, men idag har Robin fortfarande migrän och Jennifer andra planer, likadant med alla mina andra vänner. eller, jaa, 3 st.
Syster är med kompis, pappa är o spelar på hästar, mamma är på konsert med mormor och här sitter jag tjock, bedrövlig och pank. Jävlar vilken kul helg säger jag bara!
Fan

image135

Kommentarer
Postat av: Minna

stackarn =(

2007-04-21 @ 18:55:44
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Jennie

Nej har inte betalt ngt för att göra min design, gör en i photoshop sen lägger in i bloggen, lite svårt att förklara :)

2007-04-21 @ 19:45:24
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0