måndag 2 april

god dag, idag har jag varit på borås arena och haft lite kassa utbilding, såklart  det första jag gjorde var ju då att slå fel i kassan! haha! men sen gick det bra faktiskt, första arbetsdagen är på lördag från kl 14-17.30!
Efter det så gick jag till furulunds och köpte tyg till en klänning jag skulle sy, så åkte jag hem och sydde den :) och nu är den klar, är lite tveksam på om jag ska sy in den lite mer, den är rätt puffig, men annars jätte söt! Tyvärr kan jag ju inte lägga in kort på den för datorn är cp! Men vi får hoppas på att någon gång inom snar framtid datorn blir glad igen, då har jag hur mkt kort som helst att visa! :)
Iallafall, jag kan ge ett litet smakprov på hur den ser ut..
Marinblå/vit randigt tyg.
resår "åtdraget" över och under brösten.
ungefär till mitten av låret.
två fickor med marinblått sitenband på.
marinblå sidenband som axelband som går i kors i ryggen.
en blå rosett av marinblått sidenband på ryggen vid fästningen av axelbanden.
marinblått sidenband i midjan, som man kan ta av om man vill :)


vad tycks?
jag tycker den blev söt, lite sådär sjömansklänning :D
gick på ca 100 lappen :D

Sen har jag fått min kjol ifrån Ellos, dom hade inte glömt av mig :D jippi, :) klänningen kommer senare! Den satt bra, är glad att jag tog stl 36, för den satt perfekt :) Ser lite ut som shorts :)
Fick ju ett påslakan sett också, det var gulligt, det ska jag gå ner och tvätta nu och bädda rent imorgon tror jag:D

ps. jag måste ja en ny garderob, får inte plats med mina kläder, städade i den igår och tog ut lite luffar klädersom jag aldrig använder och lite vinterkläder, vikte ihop allt, till och med mina trosor. Men nu får ju inget plats där inne! så just nu ligger alla mina bhar på golvet! Kanske ska införskaffa en byrå eller något till mitt lilla rum :)

imorgon är det tisdag! vad händer då tro? lov iallafall, kanske sovmorgon då? och powerwalk!
Laddade precis ner den där saab reklams låten > release me< skit go ju!! Laura Sweden - Release me
Nu ska jag städa klart på mitt rum och laga mat och tvätta! (nej jag bor inte ensam hemma, även fast det låter så)

Kommentarer
Postat av: Jennie

japp, men rummet är nog inte färdigt förrän om ´1-2 veckor :)

2007-04-02 @ 21:34:25
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0