must have

Klänningar: ska absoult köpa hem 2 st t-shirt klänningar från Gina för ynka 99,- st! Kanske någon annan söt också :)
Skor:  Vill ha ett par basics vanliga marinblå ballerina skor och ett par röda lack ballerina skor!
Väskor: Gärna någon med lång axelrem
Jeans/Byxor: Är ute efter ett par vita shorts!
Kjolar: Har massor, don't need anymore (oh my god! sa jag att jag INTE behöver något? ojojoj)
Jackor:  Behöver faktiskt ingen, men om det blir pengar över (not) så skulle jag vilja ha en trekvarts ärmad kavaj.
Koftor/Tröjor: Lite koftor faktiskt, känner att min svarta från gina börjar bli lite sliten!
Linnen/Toppar: Vita/Svarta bastoppar i need!
Blusar/skojrtor: inte direkt min stil..
Huvudbonad: njaaa, söta hårspännen? ^^
Övrigt: Måste ha söta bikinisar ju! Och snälla, vem vill betala för allt detta? inte jag iallafall! (pank och det var 3 dagar sedan studiebidraget kom, lyckat!)

Vad behöver du/vill ha i vår/sommar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha mkt, Nästa kö blir nog en vit Chanel väska

2007-04-03 @ 20:48:57
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0