Och gäddhänget dallrar som bara den... och två jeans historier...

Kom hem nyss, har varit och tränat ki-box. Fy vad kul asså! Såå jobbigt, gäddhänget dallrade som bara den! Men goo musik och allt, ska absolut träna det mer, ledaren var mycket bra också :)

Imorgon är det sista dagen i skolan, sen är min klass lediga i 11 dagar! Gött va? Blir i och försig massa plugg hemma men vad skönt o vara ledig. Så imorgon ska vi vara fantasifulla sa våran lärare, vi ska få en temauppgift att göra under lektionen, sånt är så roligt tycker jag!! Så ska kolla lite i mina florist böcker här hemma och se om man han få lite inspiration :)

Slutar 12 imon, sen ska jag göra lite ärenden och sen åka hem till bobban <3 ska sova där, mysigt värre..

Dagens bra: Har fått sålt mina Denimbirds jeans, hon jag skickade dom till skickade ett sms och sa att dom passade! så nu har jag 400,- iofs ska mamma få dom av mig, osis.
Dagens dåliga: Hade svenska prov, jobbigt tycker jag, kunde inte tre frågor av 12 :(
Dagens motion: ett promenad varv runt ramnasjön, sen Ki-box på friskis :)
Dagens roliga: Lisa slog i sitt ben på promenaden och skriker AJ, precis då går det förbi en kvinna som svarar lisa snällt :Hej hej!
Dagens mat: Havregrynsgröt, Chili con carne, Lasange (inte tillsammans då förstås)
Dagens jobbiga: Någon har tvättat mina jeansfärgade cheap monday så att dom har krypmt säkert 8 storlekar får knappt upp dom över fotknölarna, min blodtillförsel stoppas, känns lite surt faktiskt (mamma eller pappa är skyldig mig ett par nya, rätt kul ändå)
Dagens pyssliga: Målar en tavla i bilden i akryl och den blir nog skit cool :)

Nu ska jag leta lite inspiration, och sova :) Kanske slå två flugor i en smäll?


Kommentarer
Postat av: sabina

usch, jag borde också träna!

2007-04-25 @ 17:12:42
URL: http://sabinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0