onsdag :)

Inatt så låg jag och tänkte på att jag hade ont i en tand, sen fick jag panik! jag skulle ju till tandläkaren idag, hade helt glömt blort det!!! Så fick ställa klockan och gå upp tidigt idag. Sen gick jag en powerwalk bort till tandläkaren, och jag hade inga hål! trodde att jag skulle ha minst 3 st! men icke! hon sa att mina ilningar kunde bero på juice eller något, hihi tänkte jag, juice är det enda jag dricker typ ^^ vill inte sluta med det, gillar inte the, kaffe, saft, oboy eller mjölk, eller jag gillar väll oboy, men det gör inte mina hud, får finnar bara jag luktar på det typ :( Men glad att jag inte hade några hål, inte haft någon någon gång i hela mitt liv :)

Sen när jag kom hem fick jag världens chock! Min syster hade vart och klippt sig och klippt av ca 30  cm!!!!!!!!!!! Jävlar vilken chock jag fick, trodde hon skulle klippa av högst 10 cm eller något, men nuu har hon typ page, och det var skit snyggt :) Längtar tills den 25:e då jag ska klippa/slinga mig, dock inga så drastiska förändringar då!

Nu väntar jag bara på mat, har inte ätit någon frukost  och sen fick jag inte äta på 1 h efter tandläkaren.. Mormor är här och lagar potatismos och mormors köttbullar :) yummi!

Längtar inte tills påskafton kommer bli skit tråkigt :(. Ska jobba, det ska bli kul, men är sååå nervös! Sen finns det ingen att vara med på kvällen, r ska på krogen, anna ska till helsingborg, jennifer ska vara med felix och jessica ska också till helsingborg :/ blir till att sitta hemma :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du jobba med?

2007-04-04 @ 11:51:58
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: bella

jag jobbar på borås arena under elfsborgs matcher, på lördag är det elfsborg - malmö tror jag, och det är första gången jag ska jobba, i kassan :( skit nervös

2007-04-04 @ 12:20:03
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0