soprummetbrinner!!!!

tjo, idag har varit en händelserik dag! soprummet på våran skola började brinna, larmet gick och vi fick springa ut och kolla på vaktmästaren som sprutade (med vattenslang) på en brinnande vagn, oj oj oj vilka höga lågor, sen kom brandmännen, dock i onödan, för vaktis hade redan tagit hand om den dramatiska händelsen!
Lite tråkigt var att just då brandlarmet gick var jag jätte stressad, jag och Lina i min klass gjorde våra fönsterexponeringar som ger rätt stor del av slutbetyget tror jag, så måste vi stå ute och vänta, shit vad stressad jag var!! Men jag blev faktiskt skitnöjd med mitt resultat! (hoppas fröken blir det med) imon ska jag bara skriva prislappar och sätta fast! Temat på denna exponeringen (skyltning) var : modernt och nytänkande!
se och häpna!


191196-123
Har gjort ALLT själv, det tog 2 timmar!

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Sarah!

Asa läckert blev det, Bällos!! Jag o Lisa gick o beundra det innan vi gick! Du får lätt MVG på det säkert!!

2007-04-16 @ 22:10:14
Postat av: anna

fint :D

2007-04-22 @ 17:58:50
URL: http://lillhedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0