What i need to have rigt now..

Godmorgon! :)
Är ledig idag, ska snart ut och lägga mig i solen, senare kanske jag åker till knalleland och kollar på bikinis och skor? Får se, kanske är jätte sköönt att ligga ute, måste läsa minst 25 sidor i de tre musketörerna också...

Iallafall, någon mer än jag som känner att dom inte har så stor koll på sin ekonomi nu? Eller för den delen också - stor ekonomi? Inte jag iallafall, därför sitter jag och skriver en lapp med sådant jag verkligen behöver nu, studiebidraget kommer om några få dagar :) jippie..

I need...
- 2 st bikinisar (Fick panik igår när jag kollade på hm.com och den jag ville ha var slutsålt i min storlek och den andra kommer in i juni, då är jag ju i kroatien.. :/ )
- 2 vita baslinnen, gärna ett med boxar rygg och ett med smala axelband.
- 1 randigt baslinne (marinblått eller något skoj)
- 2 färgat baslinne
- Ett par marinblå tyg ballerinas (någon som vet några bra och snygga? tanken ska vara att dom ska vara mjuka och bekväma som man kan hoppa runt o leka i, om ni förstår, inga stela fin ballerinas... hihi högst 200,-)
- Gärna ett par shorts, vita eller röda.. eller ett par mjuka....

- Vill verkligen ha den väskan på wedins, är så kär i den, men den kostar 350,- vilket jag inte har råd till :( mamma tog mina sparade 700,- eftersom jag var skyldig henne 1000 :(
- Fritidskort är ett måste i sommar, även om R har körkort så måste jag kunna ta mig runt på egen hand. 510,-

De översta kan jag ha råd med hoppas jag :)
De under har jag inte råd med, men vill ha ändå!!

        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0