what's in my bag?

191196-91
väska ifrån åhlens
gris från glitter (som blev stulen här om dagen, ny gris)
handkräm + plåster = floristernas vänner
liten nessicär med lite "nödvändigheter för kvinnor" tamponger, nagelfil, näspray mm.
ännu mindre nässicär med spegel, läppglans, labello..
mobil hörlurar/headset
ultra creme - varning! beroende framkallande!
deodorant är alltid bra att ha med sig tycker jag
och min älskade paris hilton parfym
min söta mobil
plånkan
är (oftast bra) att ha med sig, ibland önskar man att man inte hade det så man kan save some money
nycklar
massor utav pennor, om man träffar någon snygging så man kan få en autograf
kalender, så man vet vad man ska göra!
Solglasögon (inköpta på kappahl)
trosor, man vet aldrig vad som kan inträffa!
vattenflaska som man faktiskt kan dricka lite ur ibland.
och ett litet note book, till autograferna då!



Nu utmanar jag er som läser detta att visa vad ni har i era väskor!

Kommentarer
Postat av: Äni

tjaa :) ja, vi kan ju alltid försöka få med killarna till göteborg ! ;P hihi

2007-04-09 @ 17:26:23
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0