julen är över...

hej, då var julen över för iår...

denna jul har jag fått
hallonrosa resväska för framtida resor...
boxer till min tv
gosig morgonrock från trofe
oc säsong 2 och 3
body shop produkter
pärl-set göra egna smycken:)
pengar
assietter till min servis
lilla boken om sex
två andra böcker...
väska, halsband och örhängen av robin :)
jätte fint silverarmband av robins mor och far
en söt tvål av robins farmor
ett gulligt loveholic halsband av mamma och pappa
biobiljetter
skinhandskar...

det är det jag kommer på nu, den störta choken var att min syster har förlovat sig ?...
Igår var jag på gina rean, folk är ju som tokiga, iallafall ryckte till mig en silvrig nyårsklänning och två kjolar..

Vill ägna en tanke också till Jennifer och Felix!

image535
Diva och jag på  julafton. Diva har fint sidenband som hon fick av mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0