ny vecka, nya saker...

måndag-
jobba 12-18, träna skivstång på kvällen ca halv 8.. plugga historia
tisdag- körlektion, historia prov
onsdag- halkörning i jönköping
torsdag- jobba 12-18
fredag- julavslutning, jobba 12-18
lördag- jobba 10-16, julmys på kvällen med jennifer och jessica =) glögg film tjejsnack paket osv :)
söndag- jobba 12-16
måndag- julafton - hurra hurra hurra

tjo som ni ser står det jobb idag. skoj med lite extra pengar :D
har precis ätit frukost och ska gå och lägga mig och plugga till 11 typ innan jag gör mig iordning..
Ska bli så kul på lördag tycker jag, vi träffas inte så ofta eftersom jessica bor och går i skola i nyköpning.. men vi älskar varandra ändå!

Nu har jag köpt klart alla julklappar, känns otroligt skönt är helt lättad!
Har bara någon att slå in nu, men det gör jag på jobbet, mkt roligare.. massa olika papper, snören, hjärtettiketter och julettiketter hihi :)

köpte skor igår, love them.. var iofs tvungen att "slänga" 3 andra par.. mamma fick ett par som är lite försmå  för mig och min syster fick 2 par stövlar som jag helt enkelt inge gillar längre!
Helgen har varit mysig.. jobbade i lördags då det var julmarknad i fristad, vi hade tomteluvor och min chef bjöd på¨smörgåstårta.. på kvällen var jag med robin vi åt godis, kollade på heartbreak kid, bastade och drack drinkar haha.. på söndagen sjöng vi singstar, gjorde hemmagjort choklad och gick på bio, guld kompassen, mysig film!


min wonderful brudbukett och min utställningsbukett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0