Friday i'm in love

hej!
har precis kollat på eragon, den var väll inte det bästa man sett.
trodde den skulle vara bättre faktiskt. men men, nu har man sett den.


robin och magnus sitter fortfrarande och spelar oblivion. boring.

och det börjar kurra lite i min mage, dags för falukorv kanske?
fan efter lovet är det dags för bättre mat, har frossat godis, onyttig mat och jordnötsringar och känner mig som en knubbsäl!



ikväll kommer mamma, pappa och vovven diva hem från fjällen :)

sen har jag hittat ett par jäätte fina skor på ellos, vill ha!
ska fråga min älskling snällt ^^
för övrigt kunde jag inte kolla på skor, för robins bärbara är lite homo och gillar inte skor, så internet stängs ner, men den verkar gilla bloggen i alla fall.
.... OCH, I found my jacket :D ska bli min inom kort, ME LIKE, ALOT

nu ska ja klänga lite på bob.
xoxo

            
ZoomaZooma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0