Lay all your love on me

Kom hem från stan nu, hittade ett par bralls och ett linne, som jag gillade, men precis när jag skulle betala såg jag en fläck på linnet, och of course så  var det det sista i S. Så det blev bara ett par byxor. Och ett glansspray och balsam :)

Träffade Lisa på stadium också, hon var påväg till Stockholm nu, skulle direkt till tåget. Hon ska ha sin apu där hos Floristkompaniet. typ en  av de kändaste blomsteraffärerna. Nej jag är inte avundsjuk att bo i stockholm i 3 veckor, speciellt inte när man är så rik som Bettan ^^
Själv ska jag ha APU nu på Bellis Blommor, lite ironiskt eftersom jag kallas Bella.

Det blev bråk i kön på Staduim med, yeah! Mamma vs. Sur blind gubbe (gick före hela kön och vägrade erkänna att han  gjort fel)

Nu ska jag ut på bajspromenad med Diva :)
Sen ska jag träna och sen kanske jag ska sova hos Robin.

hörs
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0