måndag 26

Igår var jag äntligen med Robin, det var mysigt :) Vi hyrde mitt super ex, köpte bilar och kexchoklad och tände ljus :) Sen åkte vi hem till Robin och sov där. Alltid lika trångt och varmt och vi börjar bråka om vem som knör mest, men jag älskar det.

Imorgon börjar APU:n igen, hårda tag. Orkar inte APU. Working 10-6 låter ju as gött. Men man får ju inget för det, och efteråt finns det inget man kan göra, kommer hem vid halv 7, äter, duschar, sover typ.

men några bra saker är:
+ imorgon fyller pappi år, jag+ syster ska handla på min lunch.
+ tisdag = girls night, gilmore girls + desperate housewhives. MINA FAVORITER :)

sen är det bara onsdag, torsdag och fredag, sen är det helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0