Melodifestivalen del 3

okej då var tredje delen gjord och låtarna sög lika mycket denna gången, vad har hänt med dom gamla hederliga schlager låtarna? Men men, jag tyckte iofs att Sebastian var bra! Ett plus i kanten är att han är sweet :) men nanne? pensionera dig!


Imorgon ska jag och mamma till staden för att kolla, (förhoppningsvis köpa nya tränings kläder) till moí och säkerligen henne också om jag känner henne rätt (träningklädes narkoman; sportbehå hit och tränings-sockar dit). Sen kanske kolla på något annat också, hon hade tydligen hittat en klänning jag ska ha på min skolavslutning eller något? hehe



How do you feel when there's no sun?
And how will you be when rain clouds come?
They'll pull you down again
How will you feel when there's no one?
Am I just like you?
All the things you do...

Don't ever feel,
That you're alone
I'll never let you down,
I'll never leave you dry
Don't fall apart,
Don't let it go
Carry the motion,
Carry the motion back to me
Feeder - Feeling a moment

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0