Snabb update

Tjo,
nu har jag gjort 3 dagar på Bellis blommor och det går bra tycker jag, ibland känner man sig lite hjärndöd och en del kunder är kluriga.
Idag var jag skiiit nervös. Skulle göra en begravningskrans, till en riktig begravning, fan om den blir fel så går ju allt åt helvete. Men blev riktigt nöjd faktiskt och det blev Lollo också. Det jävligaste var att sätta fast det förbannade bandet, fick säkert byta stål trådar 1000 ggr! Hoppas nu denna krans uppskattas utav den döde!

TISDAGS:
I tisdags opererades Diva (my dog) för sin juver (tutte) tumör!! Pooor Divi, var jätte nervös hela dagen.
Mamma lämnade henne kl 7 på morgonen och hämtade henne vid 5, stackars diva, hon måste trott att vi lämnat henne där :( får skuldkänslor.
När hon kom hem var hon jätte ynklig och bara låg och gnällde :( helt groggy.
Men nu har hon kryat på sig och är pigg igen, och hon är snygg i sin sjuk tröjja ^^ (vägrar ha tratt)

NU:
Väntar på Robin, ger er en snabb update och ska snart springa ner i duschen! Måste vara fräsch när man har praktik, känner mig inte fräsh. hela kroppen värker:(

IMORGON:
Äntligen fredag! Det betyder slut på APU veckan, äntligen lite vila! Äta middag i stan med Jessica :) Sallad på orion, yummy! Fredagsmys med mine ÄLSKLING :) saknar honom så in i bänkens, inte träffat honom sen i söndags!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0