what about me?

Vad heter du: Isabelle Rebecca Olofsson (vilket framgår i mitt namn)

♥ Var bor du: Borås, in a förort ,HAHA

♥ Brukar du läsa horoskop: Absolut, men ibland vet man ju inte om det stämmer riktigt
♥ Har du körkort: Har Robin ? hehe, ne men har börjat ta tag i det nu, fyller ju inte 18 än.

♥ Favoritdjur: Hund, tiger, apa ^^
♥ Festar du mycket: Nej, men när jag gör det har jag kul :)

♥ Sprit, cider, vin eller öl: Cider, MUMMA :)

♥ Antal kuddar i sängen: 4/3
♥ Äger du ett busskort: Ja det gör jag, och vem bryr sig?
♥ Nästa mål i ditt liv: avsluta apun, bli av med 3 kg övervikt och hitta pånågot  riktigt skoj.

♥ Hur svarar du i mobilen: Hallå. or. Hej det är Bella/Isabelle.
♥ Antal timmar sömn inatt: några, sov hos min söt Bob
♥ Sov du ensam: Ibland själv, Ibland med Robin, Ibland med Diva.

♥ Vad är det för veckodag?: Tyävrr måndag, vilket innebär 4 dagar till helgen

♥ Vad åt du senast: Min favorit soppa :) nam nam.
♥ Vem fick du sms av senast: Robin som sa grattis till MVG:t på latin provet :) (YEAH)

♥ Vem ringde dig senast: Älsklingen

♥ Godaste ölen du druckit: disgusting! ÖL?

♥ Vad såg du senast på TV: Extreme home makeover, alltid lika tårdrypande

♥ Hårfärg: Något jävla miffat, gå ur jävla toning! (kolla bilder nedan  och rösta!!)

♥ Vilken parfym använder du: Paris Hilton & Ralph Lauren (den blåa) ÄLSKAR BÅDA

♥ Dagens klädsel: Långkallingar/ mys tröja
Vad gör du om 5 minuter?: PASS


Kommentarer
Postat av: Äni

Nu får du väll skriva något nytt ?:P haha

2007-03-07 @ 16:10:53
Postat av: Äni

Nu får du väll skriva något nytt ?:P haha

2007-03-07 @ 16:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0