19 dagar kvar...

Första dagen på sommarjobbet idag.. Det gick bra, men känner att min motivation är inte den bästa.. Hoppas jag kommer in i "stället" lite och lär känna personalen fort, då blir det mycket roligare.

Slutade kl 2. (Har bra tider, 8-2, väldigt skönt) Cyklade hem fort som bara den och slängde mig ut och solade.. Så skönt.. Började läsa Da vinci koden nu med, läste ju ut änglar och demoner igår.. Dom är så bra..

Igår var jag, jennifer och jessica på badhuset, hehe, badade bubbelpool och lekte lite och bastade... sen drog vi till mcdonken,, och åt lite (jag åt) var vrålhungrig!! Blev lite sur när dom hade höjt cheeseburgaren 4 kr.. men men,, på det tog jag en rabarber paj.. hade lust att svulla lite för den som bryr sig..

Sen hjälpte jag och mamma, min mormor att städa min kusins marsvins bur (äckliga djur, deras kiss ser ut som dejon (?) senap) eftersom dom är på semester..

Nu väntar jag på grill mat :)
image292
image291

Okej, sista bilden var väl lite väl grym, men det är ett marsvin iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0