AIK och desperata hemmafruar :)

beställde precis från cdon.com... :) ska bli så kul att få båda två! :) fast nu vill jag faktiskt ha tillbaka min första säsong anna!! (iofs mitt fel också eftersom vi aldrig hittar någon tid att vara med varandra)

hoppas dom kommer snaart . Börjar jobba nästa vecka, då får man kolla på detta när man slutat, om detta vädret fortsätter:( piss väder :( all min (lilla) färg från kroatien är nästan borta nu pga av piss vädret, allt bara trillar av :(

Jag och R pratar om att åka utomlands någonstans :D hoppas det går ihop sig :)

191196-278191196-279

Ne, nu ska jag fixa mig iordning, ska in och jobba på arenan. Idag möter Elfsborg AIK. :) blir nog skoj :)
Sen efter matchen ska jag, om jag orkar gå till en kompis lite.. får se  :D

Jätte shopping sugen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0