musik


image300
image301

Min mp3, som inte var det bästa har pajjat.. Så nu ska jag köpa en ny.. Tycker denna är jätte söt och har kommit fram till att jag ska ha den rosa :) Creative gör ju dom bästa mp3 spelarna och 1 gig för 550 är ju superbilligt =)
Köper nog den nästa vecka eller så...


image299 Jag och älsk var i knalleland för att kolla lite igår.. Det är helt lensat i alla affärer, dom borde ha tjänat på denna rökrean för ALLT är verkligen slut, i butiken, lagret - ALLT. I och för sig så var det mesta 75% men, dom borde ha tjänat in det ändå tror jag :) Köpte iallafall denna boken för 48 ynka kronor, inbunden och allt :) fint..
R köpte Scrubs säsong 1 & 2.. Så det har vi kollar på nu hela dagen+ gårdagen.. Mysigt, vi köpte också hem mat från wok village, det är bland det godaste som finns..

Men igår vaknade jag och hade jätte ont i halsen :/ Not god, får inte bli sjuk nu när jag jobbar, har inte råd att bli sjuk... Tvingade i mig äckligt the i morses, det smakade ap bajs.. R tror jag har halsfluss.. Och han är jätte rädd..

På onsdag har vi varit ihop i ett helt år <3


Anna och jag i torsdags =)

Kommentarer
Postat av: ano

feeen va najs :D hihi. På torsdag är det Salem al Fakir, gillar du honom? (om du inte hört honom, LADDA NER) :) Sen får du skicka bilderna med, hihi. Kramus

2007-07-31 @ 20:45:33
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0