1 dag kvar...

Åh, imorgon så åker jag till kroatien :D ska bli sååå skönt, älskar det landet, är faktiskt 4 gången jag åker dit nu!! Visst att man ska hitta nya platser, men om man hittat ett ställe man verkligen älskar, varför då alrig åka tillbaka?
Åker dit med min familj, har inte råd att åka själv än eftersom jag inte har någon speciell inkomst, men nästa år efter studenten blir det en resa förhoppningsvis :) Vi ska bila ner, I LOVE IT, så kul att kolla på allt fint, tycker jag. Kommer dock bli väldigt mycket mcdonalds och burger king på ner och hem vägen, hoppas dom har morötter eller sallad i danmark, tyskland, italien slovenien och kroatien ^^
Är där nere i 7 dagar, sen så tar det ju ca 4 dagar dit och hem också :)

Packlista...

Kläder
♥ Vitt linne
♥ Svart ribbat linne
♥ Rött ribbat linne
♥ Blå/grå randigt linne
♥ Marinblå shorts
♥ Gråa shorts
♥ Svarta shorts
♥ Randiga mjukis shorts
♥ Bordershorts, billabong + quicksilver
♥ Vita + Svarta leggings
♥ Svart hängsleklänning
♥ Gul tunika
♥ Vit t-shirt klänning med röda blommor på
♥ Vit/grå randig klänning
♥ trosor, bh, sovkläder
♥ En tjock tröja
♥ 2 st bikinisar

Skor
♥ Flip flop
♥ Röda randiga espandrillos
♥ Svarta ballerina skor

Övrigt
♥ 3 st böcker
♥ Veckorevyn och någon till (ska köpa idag)
♥ Solbrillor
♥ Kortlek
♥ Min cp mp3 (ska fråga pappa om jag får låna hans)
♥ Skivor
♥ Sjalar, kanske ha runt huvudet på stranden...
♥ Armband och örhängen
♥ Snus-klubbor och tuggummi
♥ Badboll ^^

Hygien
♥ Solskydd + solskydd till läpparna = ett måste
♥ Duschgrejer + 2 st handdukar
♥ Aftersun
♥ Mascara och solpuder
♥ Rakhyvel
♥ Ansikts + kropps scrub
♥ Deo
♥ Plåster
♥ Tandborste
♥ Hårspännen, tofsar, hårband m.m

Har jag glömt någonting? Säg till då, snälla :)

Kommer sakna Robin så jävla mycket, och Diva (hunden) :'( Det är det enda negativa :(




Kommentarer
Postat av: Jennie

tack :) balklänningen kostade typ 2400 :-

2007-06-20 @ 15:49:03
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Cecilia

Åh vad härligt, kom hem därifrån i lördags:) Ha en trevlig semester!

2007-06-20 @ 21:40:17
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0