Äntligen sommarlov :D

kan inte fatta det, detta året har gått så fort :D Tänk, om ett år så tar jag studenten! Helt otroligt :) Och imorgon är det dags för älskling att ta på sig studentmössan..

   image261


Lite sommarbilder.. :) det ser ut som jag har skit korta ben, hahahah.. linnet går lixom under rumpan, kan nästan ha det som klänning :D har fortfarande jätte ont i foten så har haltat omkring i skolan och i stan idag :D
Bilderna är på mig, sarah(vit klänning) och lisa (svart klänning) Snygga "solen i ögonen" miner vi, iallafall JAG gör :D hihi ^^

Efter avslutningen fick vi tre till stan, jag skulle köpa två böcker och blomma till r. Blev så arg i blomsteraffären, som ni vet går ju jag florist så jag vet ju vad vi snackar om, skit dålig service där i den butiken.. För det första köpte jag den finaste rosen för 40 kr, som jag SJÄLV fick gå och hämta ur kylen.... sen så frågade jag om jag kunde få cellofan och ett band på den.. jag vet att det inte kostar mer än 1 kr, ändå kan den butiken med att ta 10 jävla spänn för att slå in en ros, det är ju fan deras jobb!! Tänk om dom skulle säga såhär i klädaffärer: Om du vill ha en påse till kostar det 10 kr.. Riktigt sur blev jag!!!

 
Köpte dessa böcker. den första är av samma författar som djävulen bär prada, och den boken slukade ju jag, så hoppas denna är bra med, den andra är en uppföljare till en bok som heter i tusen små bitar om en kille, james som är alkohol och drogmissbrukare.. sann historia, självbiografi, SKITBRA! har legat ute o solat nu och redan läst 60 sidor i den, och nästan börjat gråta en gång redan :D

Vad ska ni göra på sommarlovet?
på lörda åker jag till bohuslän, kommer hem på söndag natt, på måndag åker ja o r till varberg, kommer hem någon gång.. dagen före midsommar åker jag till kroatien i 2 veckor,, sen ska jag jobba 4 veckor.. sen är det typ skola igen :)

Kommentarer
Postat av: Äni

oh, den har jag med läst, är uppföljaren lika bra? :D O det jag menade var OM Robin skulle hem till Stefan i mon på studentfest typ? Han skulle iaf vara med sina killkompisar sa han, o rob är ju en av dem, så tänkte att han kanske skulle dit. Isånnafall kanske du vill vara med mig? :) Hos stefan då.. krams

2007-06-07 @ 20:12:18
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Äni

Ja, du kan få din box :) Men jag tänkte inte kolla på dem i stan så mkt, lite långtråkigt ^^ Nä, men jag och Susanna ska dra o fika då. Men du kan ringa så kan vi träffas så får du din lilla box:D / Äni

2007-06-08 @ 08:58:51
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0