back on track - underbar vecka med my love

Igår åkte jag och R hem ifrån Varberg.. Det har varit jätte mysigt <3 Måndag och tisdag var soliga så då solade vi och badade mest :) men onsdag torsdag och fredag var lite mulna och blåsiga, så då var vi i stan, var på golfbanan och låg inne och kollade på tv typ :)
Längtar tills vi åker dit nästa gång :)
Läste ut boken - Min vän Leonard - som jag köpte för någon vecka sen, också, hur bra som helst, fast sorlig.. låg och grät hela tiden typ :D haha.. :)
Vi har ätit så jäkla mycket skit bara :D haha, typ coco pops, coola, fanta, fet onsala korv, mcdonalds, kebab, ostbågar och godis, glass, och på morgonen nybakt bröd.. lite champange också :) men va fan, gott var det som fan, och på semestern ska man ju njuuuuuta :D

Var ju i Bohuslän med släkten före det, det var också jätte skoj :)

191196-268191196-269

Bob o jag när vi fiskar krabbor, jag tyckte det var jätte läääääskigt :) har inte gjort det innan :)

Kommentarer
Postat av: Thowe

klänningen från indiska kostade 149kr :) kram

2007-06-16 @ 18:10:33
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0