mitt sommmarloooov, vad jätte sköönt mitt sommarlov ska bli =)

Igår kväll efter boxen drog jag och Robin till varberg, tyvärr var det mulet idag, så vi har bara suttit o slöat, läst tidningar och käkat jordgubbar mm. Men trevligt att komma iväg bara!!

Har fått verkligen jätte ont i min häl, hoppas det går över till imon, annars blir det väll vårdcentralen, haltar fram, kan inte gå på den :/ någon nerv eller något som kommit i kläm hoppas jag, vill ej amputera min fot :'(

Skolavsluntning imorgon :D sååå skönt:)
Efter det ska jag gå och köpa 2 böcker, man måste alltid ha nya böcker på sommarlovet tycker jag, ska ju till varberg och kroatien också :) då blir det läsa :) Sen ska jag köpa lite blommor till robin tror jag..
Sen på kvällen, vad händer då? Är jätte sugen på att typ grilla på almenäs eller liseberg or something.. kan mina kompisar som läser detta säga vad dom tycker,, mitt msn funkar inte.. Kan iofs ringa, men orkar inte just nu, ska epilera mina ben nu, ska ha shorts på mig imon, vill ju inte se ut som en gorilla :)

Kommentarer
Postat av: Äni

Hejhej. Jag vet inte riktigt vad som händer på kvällen, men jag ska jobba fram till 7 iaf. På fredag blir det väll student och sånt, vad ska du göra då? För jag antar att Robin ska hem till Stefan? :) Kram

2007-06-06 @ 23:33:45
URL: http://elmstrom.blogg.se
Postat av: Jennie

tackar :D

2007-06-07 @ 13:46:08
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0