off to hrvatska

hej, ska åka om ca 3 timmar nu..
Ska packa neccisären, städa mitt rum, duscha, äta och lite så...

Ska bli så skönt! Tråkigt bara att jag fick min mens igår :/ (för er som ville veta)
Min älskling sov här inatt... Igår var vi och kollade på när måns och magnus spelade fotboll, jag tyckte inte det var så roligt, hade sån mensverk och ingen att prata med...

Sen åt vi pizza :)

Det var mysigt inatt, fast så varmt.. i morse vid 7 gick jag upp på toa, sen följde diva med in på mitt rum, så jag hon och robin låg sked i min säng.. hihi varmt men mysigt..

Sen skulle robin åka hem, och såklart började jag gråta.. jag är såå jäkla känslig.. hihi, kommer sakna honom så mycket.. och en liten stund efter han åkt så åkte diva :( började inte gråta då, men pratade lite med henne, vill inte att hon ska tro att vi överger henne eller så :( hon åkte till farmor..

Nu har jag varit ute och installerat dvd i bilen :D jag och syrran ska ha varsin på nackstödet och kolla på film :) wiho :D

Jaja, nu får alla ha det så trevligt, lämna gärna en liten kommentar till mig, då blir jag glad när jag kommer hem :)
Ha en trevlig midsommar..

Puss / Mig

image227

Kommentarer
Postat av: ellen

Måste faksi säga att din blogg är jättebra! Läser den ofta! Keep up the good job!

2007-06-23 @ 17:12:18
Postat av: Äni

hej bella (: ska vi leka när du kmr hem någon dag? :) puss

2007-06-26 @ 21:55:28
URL: http://elmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0