Så kan det gå när inte haspen är på...


Igår var jag med Jessica och Jennifer. det var skoj =).. Vi gjorde lite cp saker och så.. bara något som vi förstår typ :D haha, typ jämförde oss med varandra, vikt, längd, rumpa mage osv :D haahah..
Detta är en bild på mina, jessicas och jennifers fötter.. HAHAHA, personligen tycker jag jessicas är snyggast.. BONNABRÄNNA, men antar att det blir så när man är på hultan ^^ Det får vi se nästa år när jag och Jessica ska dit<3
image270


Snart om ca 10 minuter ska jag gå till bussen, inte den vanliga, utan bonna bussen, för jessica ska ju nämligen med.. vi ska kolla lite i stan, käka mat och fira midsommar, eftersom vi inte är tillsammans då! Sen kl halv 6 ska jag jobba på arenan! Jennifer och Jessica ska kolla på matchen, efteråt ska jag vara med R.

Kommentarer
Postat av: angelica

Vill ha sol:(

2007-06-18 @ 14:19:04
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Jessica

HEJ GUMMAN!
tack för att du tycker mina fötter är fina.(du e tyvär den enda)
Jag saknar dej så. Tur att ja kan kolla vad du gör här så du inte gör nåt galet :P
Du får gärna höra av dej när du kommer hem från kroatsien, så ja vet att du lever.
Pussen /jessica

2007-07-01 @ 22:49:06
URL: http://aika.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0