18 års fest yesterday...

igår var det annas efterlängtade 18 års fest och det var mycket trevligt och roligt :) kom dit tidigt, så hjälptes jag, anna och mimmi åt att fixa snacks, dip och lite food, mucho gott :) körde singstar och det var skojjsigt :) sen sov jag hos robin och nu idag har jag suttit ute och solat på altanen och busat lite med diva, senare idag ska jag träna och kanske vara med på robins  släktkalas. får se, vet ej när det är. men vill dit, smörgåstårta :) mm nam nam :)

en vecka kvar, sen loooooooov :) hurray, Nu är man också sugen på att köpa vår&sommarskor, bikinisar och massa söta klänningar :) får se vad ekonomin tillåter :)

är rätt sugen på dessa söta som anna också vill ha iofs ^^ från wedins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0