Antar Annas lilla "utmaning".

Så här bjuder jag på 6 st egendomliga grejer om mig själv:
1.
Jag kan inte säga morot. Utan uttalar det morutt, vilket många tycker är roligt/sött
2. Jag kan inte gå ur duschen utan att stänga av kranen, sätta på den igen och tvätta händerna. (MKT skumt)
3. När jag var liten tyckte jag de här tre männen var skit snygga: Meatloaf, Rod Stweart och Freddy Mercury.
(vilket jag tycker är rätt egendomligt om man ser dom idag!! + att freddy är bög. hihi)
4. Jag kan inte gå på röda plattor på golvet i skolan. Och om jag gör det blir jag irriterad!
(det är svart klinkers överallt utom i alla dörröppningar, där det är röda klinkers. i skolan.)
5.  Jag har oerhört svårt för att sitta nere med benen,  vid matbordet  i soffan, ja överallt, förutom bilen (om man inte kör långt) Ska jämt sitta på knä typ.
6. Om jag går på en A-brunn måste jag slå mig själv 3 gånger i ryggen. Vilket kan se rätt roligt ut.

  just do die for?

Igår: Sista dagen på APU:n roligt och mkt kunder. Fick ett present kort på Gina på 200,- och en kruka med ett myrten träd i. mucho snyggt! Köpte en klänning på JC.Var med Robin på kvällen och vi hyrde just like heaven och crank (eller något sånt) Mysigt.
Idag: Vakna tidigt, gick ut på  en powerwalk, åtr frulle och städade mm..
Nu ska vi ha 70 års kalas för farmor, återkommer ikväll.

Ursäkta den glada minen på kortet, fokusera på klänningen istället.
dress

cio

Kommentarer
Postat av: Elmström

sweeet :)

2007-03-10 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0