Don't look at me that way, it was an honest mistake...

Tjo, skoldagen har varit  bra, gjorde scendekorationerna till 3ornas brudvisning, i transparent stil och det blev väll bra, glömde att ta kort bara, men hoppas på att  Lisa kommer in snart så hon får skicka korten, visningen var annars jätte bra, gillade mest isbröllops temat, så fina klännigar :)

Efter det drog jag, Lisa och Sarah till stan så  skulle jag köpa en födelsedagspresent till  Änni ^^ vi gick runt lite här och var, men resultaten blev sötigt tycker jag, och hoppas hon gillar det med, även fast min brist på fantasi ^^. Sen köpte jag även lite saker men kan inte avslöja för några saker var ungefär samma som jag köpte till Anna ^^.

Sen åkte jag hem och har bara legat i koma typ, är verkligen jätte trött idag!! Nu väntar jag på att Robin ska ringa, känns som år sen vi pratade/sågs, det var i lördags morse. Imon fyller älskling år :)

Här är en jätte bra låt, en power/heavy - metall låt, skit bra tycker jag, förövrigt är Masterplans nya album - MK II, MKT bra, me like Masterplans melodiösa melodier och sångaren har skit go röst :) BBBBB (dock inte lika bra skiva som den förra) > Masterplan - I'm gonna win <


Sen lite nostalgi här då, Timo Räisänen - Don't let the devil ruin it all. Mkt bra låt, man blir glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0