Effektiv dag :)

Hej, denna dagen har varit mycket effektiv och jag känner mig sååå duktig!
I morses var jag världens snällaste flickvänn och vaknade med R när han skulle åka på golfläger, så jag tog 20 i 8 bussen hem i morses! Snällt, eller hur? allt för dig älskling. Kommer sakna dig jätte mycket nu i veckan!

När jag kom hem gick jag ut morgon promenad med hunden, hon bajsade 2 gånger! Lycka! Ni hundägare vet hur det är när man bara går och går och går, men bajset aldrig kommer :)

Efter det gjorde jag god frukost, och kollade på benchwarmers, för 3 gången. Älskar verkligen den filmen, Jon Heder är fan hur bra och go som helst, har nog en liten crush on him, så charmig :) Sen åkte jag mamma och syster in till stan, mamma skulle köpa kläder och skor. jag kom hem med 2 par skor, ett par solglasögon och en jätte söt ljus rosa tröja med mörkrosa döskallar på.

Tröjan på Gina, Solglasögonen på Kappahl (dom har fått in sin sko kollektion, men dom var snygga, men verkade inte så hållbara!) och skorna ifrån skopunkten, ett par svarta lite finare ballerina skor med lite gojs fram på tån, och ett par typ lite guldiga (fast ändå inte) skor med kliklack och rund tå :)

Sen så åkte vi till blomsterlandet och köpte lite teet a teéter, pensér och sånt, sen när jag kom hem gjorde jag 3 jätte fina uteplanteringar, sen så sådde jag lite blommor, solrosor och petunior, efer det så planterade jag om alla växter här hemma och sen fick jag rycket och grävde ett hål i gräsmattan och planterade om en buske!!!!! Mitt florist jag tar inte lov! Men det har verkligen varit kul idag :D och så skönt väder ute ju :D helt slut, så nu ska vi beställa pizza och jag ska dusha snabbt. Är helt svart av jord i hela ansiktet och överallt i princip, bös överallt :) yeah!

Vad har ni gjort idag då gott folk?

Pussss

p.s föresten, fick en fin väska av robins mamma i morse, dom hade köpt den i thailand som den billabong jag fick, men r syster skulle ha den, men kom på att hon aldrig skulle använda den, så jag fick den, en addidas väska, gutt :) tack tack. :)


Kommentarer
Postat av: GAY froinding:)

hej sötlök
du e ju grym juu:)

2007-05-08 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0