En lista.....

1. VAD HETER DU?
Isabelle  Bella Älskling Bells Bellis Rebecca Olofsson

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR På DIG?
Svarta legins st 150 ^^

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU !!
Reklam, mix megapol :)

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
igår kväll? jag var ute och gick med jennifer i 2 timmar, sen åt jag massa mat.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
tuggummi, före det skolmat!

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
väldigt vackert och skööööööööönt och varmt och gott och härligt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Robin tror jag han heter ^^

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATA KÖNET??
hm ögonen tror jag, och själva helheten. Robin är ju den snyggaste uppenbarelsen som vandrat på jorden, så han var det inte svårt att missa, SÖTASTE SÖTNOS han är sååå gullisnyggsötexigcharmig, baby!

10. HUR MÅR DU IDAG??
BRAAAAA :) har ett sår i näsan dock som stör mig!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? 
Juice, vatten, cola, pepsi max och cider :) 

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
asså, det e gott.. cider och sånt! :D hehehe.. lite vodka med fanta

13. FAVORIT SPORT?
pass

14. HÅRFÄRG?
typ som mitt hår!

15. ÖGONFÄRG??
jätte jätte blåa!

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
e det inte samma sak? nej?

17. SYSKON? DERAS ÅLDER?
1½ st 19 / 4 (vet ej hundår)

18. FAVORIT MÅNAD??
Hela året förutom november, halva december, januari, februari och halva mars

19. FAVORIT MAT??
pasta sallad och paj :) mmmm

20. SISTA FILMEN DU SÅG??
i don't know

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN??
fredag lördag söndag

22.FAVORIT HOBBY??
lite allt möjligt

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON! ??
NEJ!

24. FAVORIT LÅT(ar)?
this promise i swear med highland glory, hollow years med dream theater

25. SOMMAR ELLER VINTER ??
Sommar... så klart man ser tjock ut i vinterjacka

26. KRAMAR ELLER KYSSAR??
blandning. det leder till samlag :D

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande med Robin tycker jag om

28. CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad med lite vanlij på.

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
jag bor i läger i polen med farbror adolf hitler o hans 40 rövar

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
veckorevyn

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT??
har ingen, skolan är för fattig

35. FAVORIT SPEL ?
förspel

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN??
ja, nej.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN??
nej? jag måste kissa

38. ÄR DU ROMANTISK??
JAA.. ibland, men ibland kan ja vara sadistisk

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG??
tjaa på en höft sådär

40. OM DU FICK TRÄFFA VEM DU VILL, NU LEVANDE ELLER AVLIDEN? 
tobias sammet, robin, adam brody, sexguden, och någon mer

SLUT
(för den som inte har någon humor, så är jag rätt ironisk på de flesta frågorna och menar inget illa)

Kommentarer
Postat av: mia

35. FAVORIT SPEL ?
förspel

den va bra!!! :)

2007-03-27 @ 15:10:17
URL: http://mariiaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0