Hey jude.. lalalaa

Ja på tal om Beatles så tänkte jag bjuda på lite söta bilder...


Min fina gröna klänning, me love. Men vet inte riktigt när jag ska använda den bara :)  Dop eller bröllop? Men - är, jag känner inga som ska gifta sig, tror jag, och ingen som ens är i närheten av ett dop :( Klänningen är från H&M06
Mittenkortet tog jag med bara för: kolla hur brun jag var i somras!!! LÄNGTAR!



VA FAN?! ANNA ÄR MEGA BLOND!!!!! gullig bild från i somras, båda ser helt konstiga ut (sorry anna) men så ser vi INTE ut nu längre! Den andra bilden är från våran lilla tripp till Annas stuga i somras, på bild, magnus, robin, mattias och en blyg jag, anna bakom kameran och stefan någon annan stans :) mega mysigt, det var då jag och robin blev på g ^^



 Diva, min sötaste hund, min enda hund, den snällaste och finaste hunden som finns :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

söt hund!:)
J

2007-03-29 @ 21:02:59
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: änioi

söta vi är :P hah. lr nått ;) Men stugan iår igen tack <3 :D:D

2007-03-30 @ 19:05:33
Postat av: Bella

absolut stugan i år igen! det ska bli en tradition

2007-03-31 @ 18:55:20
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0