kvinnodagen

hejsan!
Idag är det torsdag och jag har gjort min nästa sista dag på APU:n, det känns gött faktiskt. Men tråkigt ändå för jag trivs på Bellis. Det är kvinnodagen idag och massa män har vart inne och köpt blommor utav mig :) På lunchen sprang jag och köpte en jätte fin florist bok, massa fint om färger och mycket inspiration, den var på rean och kostade 129, annard ca 400. Men när jag skulle betala så sa hon i kassan 59,- och då säger man ju inte emot. Ska läsa den någon gång och få massor utav vår-inspiration. Sen hittade jag dom jeansen jag ville ha, men strl 26 var en aning too tight och strl 27 var en aning för stora. Well well, då sprarar jag dom pengarna, bra eftersom på onsdag bär det av till Ullared! Efter imon är det ju lååång helg, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag :) ska bli så skönt, träna, sova och förhoppningsvis vara mkt med Robin (?)

Idag var det så härligt vårväder ute så det blev leggins och en kjol för att fira att våren är på väg. Känns jävligt gött! Just nu så sitter jag bara här och är hungrig som en apa och väntar på mat, sen ska jag städa, duscha, kolla på medium och sedan nana.

Igår var mysdag, snackade med både Jennifer i telefon länge och sedan Anna :) Något som inte händer alltför ofta, vet inte varför jag är så dålig på att prata i telefon?

Men, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0