Lördag

tjo, kom hem nu har vart i staden och tränat aerobic, det var skojjs, idag blir det tydligen ingenting kul alls. tråkigt. får vara hemma o sova. lite trött på mitt liv just nu.

men apun är skit skojj, men har bara 2 dar kvar nu..
veckan som kommer nu kommer bli lite uppbokad känner jag..

söndag: träna, plugga till provet på måndag.
måndag: skola, prov, träna.
tisdag: åker på utbildning till viskadalens folkhögskola.
onsdag:kommer hem från viskadalens skolan ca 4, springa till H&M och kolla om dom fått in mina jeans. träna.
torsdag: apu 10-18
fredag: apu 10-18
lördag: farmor fyller år. middag.

detta betyder: jag får inte träffa robin på hela 6 dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0